M-am angajat de curand in cadrul departamentului de resurse umane a unei companii multinationale de renume. Am fost foarte bucuroasa ca am avut aceasta oportunitate si in fiecare zi eram foarte atenta la detalii pentru a reusi sa asimilez cat mai multe cunostinte intr-un timp cat mai scurt. De cand ma stiu incerc sa fac totul bine si pun mereu pasiune in ceea ce fac. Consider ca aceasta este reteta succesului sa pui pasiune in tot si sigur vei reusi pe orice plan.
Am avut norocul sa intalnesc in cadrul companiei oameni minunati care m-au ajutat sa ma adaptez foarte repede si mi-au aratat pas cu pas ceea ce trebuie sa fac. Principalul meu sprijin a venit din partea colegei mele de birou pana in ziua in care s-a imbolnavit si nu a mai putut sa se prezinte la servici. Din acea zi a trebuit sa ma descurc pe fortele proprii si in plus de asta a trebuit sa ma ocup si de activitatile care trebuiau finalizate urgent.
Printre aceste activitati se numara si organizarea unui eveniment de afaceri .Fiind un eveniment deosebit de important in prima faza m-am panicat, nu am stiut ce sa fac, nu mai organizasem niciodata pana atunci un asemenea eveniment. Am pus mana pe telefon si am sunat-o disperata pe colega mea , din nefericire aceasta nu mi-a raspuns. Am incercat sa caut pe biroul ei informatii valoroase despre acest eveniment insa nu am gasit decat o carte de vizita de la un hotel din Bucuresti, hotel Golden Tulip Times. Si atunci am inteles ca aceasta poate fi solutia tuturor problemelor mele.
Sefii mei mi-au pus in vedere doar numarul de persoane care vor fi prezente, bugetul disponibil si faptul ca totul trebuie sa fie perfect.Nu am mai stat pe ganduri si am sunat la numarul de telefon de pe cartea de vizita si in urma conversatiei am primit raspuns la toate intrebarile mele. Am aflat ca hotelul Golden Tulip Times este prevazut cu un etaj special pentru organizarea unor evenimente de afaceri reusite si pune la dispozitia clientilor sai 3 Sali de Conferinte Belvedere, Ronda, si Panorama, toate acestea sunt prevazute cu lumina naturala cu aer conditionat si cu echipamente specifice moderne pentru o atmosefera placuta. Hotelul de 4 stele dispune de 70 de camere ultra moderne cu aer conditionat, wifi, cablu digital, seif perfecte pentru participanti care doresc sa ramana peste noapte in hotel. De asemenea tot aici se gasesc 3 restaurante Restaurant Good Old Times situat la mezanin, Cafe Times situat la parter, Skyline Club situat la etajul 10.
In urma conversatiei am stabilit o intalnire pentru a merge la fata locului sa stabilim impreuna sala in care se va tine evenimentul, meniul cat si amanunte legate de ora, numarul de camere inchiriate.
Am ales sala Ronda o constructie moderna ideala pentru acest eveniment.
De ce am ales Golden Tulip Times?
Pentru ca am gasit aici tot ce aveam nevoie pentru ca acest eveniment sa se desfasoare in cele mai bune conditii. Sala de conferinte incapataore si primitoare, restaurant modern cu mancare pentru suflet” , camere de hotel moderne cat si un club pentru distractie .
In plus locatia este foarte bine situata, este foarte usor de gasit. Hotelul este prevazut cu parcare pentru cei care vin cu autoturismul personal. Mai mult de atat, toate aceste servicii de calitate le gasim la Golden Tulip Times la preturi foarte bune. M-am incadrat in bugetul alocat, totul s-a desfasurat in cele mai bune conditii si promovarea mea in companie nu a a intarziat sa apara. De aceea confirm ca alegerea locatiei este cel mai important factor in organizarea unui eveniment de succes!
Acest articol participa la SuperBlog 2016.
[…] Reteta unui eveniment de afaceri reusit […]