Trebuie sa recunosc ca in ultima perioada am sunat foarte des la Flanco la serviciul de Suport clienti pentru a afla diferite detalii cu privire la produsele de pe site, cu privire la livrarea comenzii plasata pe flanco.ro cat si detalii despre modalitatea de plata in rate si despre politica de returnare a produselor si despre cardul de fidelitate Mereu Flanco.
Spre surprinderea mea absolut toate apelulurile au decurs foarte bine. De fiecare data un operator bine pregatit mi-a raspuns promt si la obiect la intrebari. Poate o sa ziceti ca am fost eu norocoasa insa nu e deloc asa, timpul de raspuns foarte mic se datoreaza faptului ca Flanco a investit foarte mult in tehnologie si personal pentru a avea cel mai bun servixiu clienti din piata. Asadar puteti suna si voi la Suport clienti 24/7 la orice ora, in orice zi si veti primi raspuns la intrebarile legate de servicile si produsle Flanco faorate rapis.
Ca sa va convingeti si voi de eficienta serviciului de #suportclientinonstop #flanco m-am decis sa inregistrez ultima conversatie avuta zilele trecute la numarul de telefon 0374.477.100
Eu am intrebat despre transport si puncte de fidelitate de aceasta data insa dumneavoastra puteti solicita ajutor la serviciu Suport Clienti pentru orice alta problema sau neclaritate.
Felicitari Flanco care cu ajutorul acestui serviciu ne-a demonstrat inca o data ca este si va fie „Mereu peste asteptari!
Update articol. Conform studiului organizat de Flanco si Blogal Initiative prin care s-a urmarit stabilirea timpului de raspuns de la Serviciul Suport Clienti 24/7 s-a stabilit un timp mediu de raspuns de 41 de secunde, cu o secunda mai mare decat timpul propus de catre Flanco. La acest studiu au participat 102 bloggeri printre care si eu si ma bucur ca am putut sa iau parte la acest studiu. Felicitari Flanco pentru rezultat!
[…] 39. http://fatanorocoasa.blogspot.com/2016/08/timpul-de-asteptare-scurt-la-call.html 40. https://marialuisa.ro/cel-mai-bun-serviciu-clienti/ 41. http://ioanaspune.ro/2016/08/7-verbe-pentru-7-zile-21.html 42. […]