Viata noastra in fotografii

Prietenii si familia stiu deja despre mine ca sunt o visatoare care adora calatoriile fotografiile si concursurile. Da, ati inteles bine imi place foarte mult sa particip la concursuri si din fericire pot spune ca am si castigat o mare parte din acestea pentru ca sunt o norocoasa. De ce va vorbesc astazi despre concursuri? Pentru ca astazi am raspuns pozitiv provocarii primite de la Momondo in colaborare cu SuperBlog de a va arata care este fotografia mea preferata din calatorii si de a va relata povestea din spatele acelei imagini. Ei bine, nu m-am putut opri la una singura asa ca va voi divulga putin din aventurile traite cu familia mea in calatoriile in care am fost.

25335_109936639046235_538009_n

Aceasta fotografie este facuta la Paris langa piramida din mijlocul Lovrului. Poza a fost facuta in anul 2009 cand sotul meu a castigat o excursie la Paris de 8 zile. Am ales aceasta poza deoarece este printre putinele poze impreuna din acea calatorie, pentru ca am fost singuri pe cont propriu si a trebuit sa ne rugam de cativa trecatori sa ne faca si noua cateva fotografii. A fost prima noastra excursie impreuna, in afara granitelor tarii. A fost si prima data cand am zburat cu avionul. A fost o excursie foarte reusita. Am vizitat muzeul Louvru, Turnul Eifel, Catedrala Notre Dame, Arcul de Triumf, insa cel mai mult ne-a placut si ne-am distrat la DisneyLand Paris, locul in care orice om, fie ca este copil sau adult traieste o lume de basm, este locul in care m-as intoarce oricand si de unde nu as vrea sa plec prea curand.

BUTOI55258_162143850492180_6566972_o

dinsey 2

A fost prima noastra excursie insa a fost una memorabila. Am facut foarte multe poze de ordinul sutelor, m-am pozat si cu Jack Sparow care m-a abordat foarte frumos Hello Honey, m-am dat si in trenuletul groazei, am mers cu trenuletul ca sa vedem tot parcul, am vazut cum au fost facute desenele animate, am dansat, am cantat si ne-am distrat cu trupele de animatori ai parcului. Imi doresc sa putem sa revenim curand aici, si de aceasta data sa ii luam si pe cei mici.

Daca tot i-am adus in discutie pe cei mici vreau sa va spun ca familia noastra s-a marit in 2011 si in 2013. Avem doua comori minunate, doi baietei care sunt inima si sufletul nostru si ne dorim pentru ei tot ce e mai bun. Pentru ca sunt inca mici dar stim cat de importanti sunt aerosolii pentru ei, anul trecut am fost in prima noastra excursie in formula completa. Am ajuns cu totii pe litoralul romanesc mai exact in statiunea Neptun unde am petrecut momente de vis.

noi 4

Stefi avea 10 luni nici macar nu stia sa paseasca singur, insa spre surprinderea noastra a fost foarte incantat de mare, ar fi stat toata ziua in apa si s-ar fi jucat ore in sir in nisipul fierbinte de la malul Marii Negre.

stefi

Andrei in schimb la cei 2 anisori si jumatate ai lui s-a cam speriat cand a vazut prea multa apa si nu am reusit sub nicio forma sa il convingem ca nu are de ce sa se sperie.

andrei

Am reusit sa mergem la aerosoli dimineata si seara uneori, am prins un rasarit si un apus de soare in timpul sejurului la mare.

rasarit

Ne-am fi dorit sa avem cazarea mai aproape de mare si sa ajungem mai rapid pe plaja insa anul acesta stiu sigur ca vom face tot ce ne sta in putinta sa obtinem si acest lucru.

Pentru anul acesta avem in plan sa „evadam” cu totii in afara granitelor tarii. Pentru ca acest lucru sa se intample o sa apelam la Momondo, cel mai bun site de travel din cate exista, unde putem gasi cele mai bune preturi pentru bilete de avion, cele mai bune oferte si cele mai rapide zboruri. Noi ne dorim sa ajungem in Turcia anul acesta, pentru ca este o tara foarte frumoasa, curata.De aceea ne vom rezerva din timp biletele si cazarea anul acesta, ne vom face bagajele vom pleca in excursia mult visata. Sunt sigura ca vom face cele mai frumoase fotografii ce vor completa albumul vietii noastre si ne vor ajuta sa ne amintim mereu clipele minunate petrecute impreuna, locurile si oamenii pe care i-am intalnit de-a lungul timpului. O alta sansa ar fi sa participam si noi la concursul organizat de The DNA Journey si poate vom castiga o noua excursie, ca doar suntem norocosi, in tara in care ne avem radacinile, pentru ca stiti foarte bine ca nimeni nu este 100% de o anumita nationalitate, cu totii avem radacini in anumite tari. Puteti participa si voi dragi cititori. Succes!

Acest articol participa la Spring SuperBlog 2017.

Un răspuns la „Viata noastra in fotografii”