Cat de importanta este alegerea unui logo potrivit pentru afacerea ta?

Share the joy
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Conturandu-se ca o influenta arma a elementelor de marketing ale unei companii, logo-ul acesteia are un rol deosebit de important in ceea ce priveste transmiterea indirecta a unui anumit mesaj actualilor sau potentialilor clienti.

Cat de importanta este alegerea unui logo potrivit din toate punctele de vedere pentru o afacere?

https://i1.wp.com/prog.e-advertising.co/resurse/panel/files/deviz/design-logo.jpg?w=830

Atunci cand ne gandim la marile branduri influente din intreaga lume (asa cum este de exemplu: Coca Cola sau Playboy), cu siguranta primul aspect care ni se iveste in memorie este logo-ul acestora. De aici denota ca nu am putea concepe, la momentul actual,existenta acelei firme fara elementul sau cheie: logo-ul. De ce? Ei bine, aceasta pentru ca din punct de vedere vizual, consumatorii sunt foarte usor de influentat.

Logo-ul se defineste ca un element cheie in personalizarea bussiness-ului, fiind acea imagine reprezentativa ce poate atrage. Nu intotdeauna acest simbol vizual reprezinta si domeniul de activitate al acelei afaceri, insa cu siguranta cuprinde numele sau.

Atunci cand optam pentru un serviciu de creare logo firma, furnizorul de care suntem interesati trebuie sa aiba o oarecare experienta considerabila in ceea ce priveste domeniile de design grafic si web design.

Centre de interes in procesul de creare logo firma

Atunci cand vine vorba de acel serviciu de creare logo firma, este esential ca atat furnizorul, cat si clientul sa ajunga la o viziune grafica comuna. Specialistii din acest domeniu trebuie sa se ocupe initial de intelegerea obiectivelor ce se doresc a fi atinse de clientul lor.

De asemenea, comunicarea dintre prestator si beneficiar este la fel de relevanta ca orice alt aspect de acest gen. Aspecte deosbit de importante in crearea unui logo pentru un business:

  1. Culoarea aleasa: asa cum putem afla din orice carte de marketing bazata pe branduri, culorile in alegerea logo-ului detin o maxima influenta in ceea ce priveste sentimentele transmise unui potential consumator.

Astfel identificam:

  • Culoarea verde ca una reprezentativa pentru agricultura, asociata cu cresterea culturilor, cu fertilitatea pamantului.
  • Negru se deosebeste ca transmitand un aer puternic si influent, uneori si seducator.
  • Rosu ca fiind culoarea destinata dragostei
  • Portocaliul indica dinamism, vivacitate si un aer indraznet, inovativ
  • Auriu este indicat pentru a sugera cele mai calitative si profesioniste servicii, dar si in cazul in care domeniul de activitate are legatura cu producerea sau comercializarea de bijuterii
  1. Fontul: este un element extrem de important, de aceea trebuie ales cu maximum de atentie. Exista situatii in care logo-ul unei anumite firme nu prezinta si domeniul de activitate, insa folosindu-se un font special se indica acest lucru.
  2. Forma:prin forma logo-ului, clientii trebuie sa inteleaga exact cu ce se ocupa firma respectiva, fiind de asemenea un element cheie care poate transmite mesaje atat la nivelul constientului, cat si al subconstientuluiunui client.

Pe langa aspectele mentionate anterior, un logo trebuie sa dea dovada de creativitate, trebuie sa fie original, dar, totodata, sa nu se bazeze pe ideea de complexitate,intrucat nu va fi usor de memorat sau de identificat. Exista numeroase studii de marketing realizate in acest sens care indica faptul ca un logo cat mai simplu are intaietate pentru pozitionarea sa in memoria clientilor,spre deosebire de unul nu tocmai simplist.

Facebook Comments

Adresa ta de email nu va fi publicată.